Instagram den senaste tiden.

 
Ja nu är jul och nyår över, mitt  sista jullov var helt okej. Det hände ganska mycket grejer varje dag så jag fick inte sova ut lika mycket som jag hade hoppats på. Jag fick julklappar som var helt överförväntan, spenderade julafton hemma hos både min och Adams familj, supermysigt! Nu är jag inne på min absolut sista termin på gymnasiet, har inte längtat mer till studenten än vad jag gör nu! Har vääääldigt mycket att göra i skolan, men det har jag endast mig själv att skylla. Eftersom studenten endast är 5 månader bort så har jag skaffat mig ett gymkort för att bli lite fit och sola mig brun fram tills dess, vill ju verkligen inte vara lika vit som min student klänning haha! 
 
Studentkryssningen är endast 5 veckor bort, 100-dagars festen kommer ligga i början utav mars, och sedan står jag där, full, glad och lycklig om att slippa tvinga mig till skolan en dag till i mitt liv (om jag inte kommer in på polishögskolan det vill säga)! 
 
Kommer försöka uppdatera mer, skaffa ännu en ny bloggdesign (känns som att jag bloggar ungerfär en gång varje årstid så jag måste byta varje gång haha!) och så ska jag försöka bli bättre på att uppdatera, och juste! På fredag ska jag på arbetsintervju - hoppas verkligen jag får det!

Ha det fint! / Pernilla. 
0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback