Den kommande veckan.

Den här veckan har det varit mycket och det kommer mer, trots allt detta är jag på strålande humör!

I fredags fick jag ett efterlängtat höstlov (har lyckats dra på mig en höstdepression och det har gått ut över skolan) då följde jag och Adam med min bror Björne till Västerås där han skulle köpa lite kjolar till sin BMW Touring E30 -92 (in och gilla för att följa förvanlingen steg för steg http://www.facebook.com/BmwTouringE3092).
 
I Lördags kväll åkte vi till Nettan (adams plast mormor) som fyllde 70 år och där fick adam och andreas lära sig att hantera en 4 meter lång piska! 

I Söndags kom Adams släkt och familj hit för att fira honom och han fick bland annat en diskmaskin och en rakapparat till håret så jag kan klippa honom! 

I Måndags fyllde Adam 20 år och jag hade överraskat honom med både presenter, rosor och en trisslott på bordet när han kom hem från jobbet. Jag och mamma åkte och handlade mat och jag inhandlade lite julpynt som fattades. På kvällen jobbade jag på ungdoms gården som cafépersonal (som jag och jeanette gör varje måndag nu för tiden). 

I Tisdags kom min familj hit och firade Adam och han fick en ny datorstol (en spelstol såklart haha!) och vi fikade till magarna  nästan sprack! Klippte även min papppa och tjänade in en hundring haha! Efter dom hade åkt hem så klippte jag även adam. Och käkade två korv med bröd. För övrigt alltså. 

Idag Onsdag ska fastighetsskötaren komma hit och förhoppningsvis instalera en ny kökskran då våran har varit trasig sedan vi flyttade in, så vi kan instalera diskmaskinen, dom säger att de ska höja hyran med 100 kr för att vi ska få en fungerande kran men vi får se hur det går med den saken för det är jag verkligen inte beredd på att göra haha. 

Imorgon Torsdag så ska jag, mamma och min lillebror in till Eskilstuna för synundersökning och jag ska äntligen skaffa ett par schyssta brillor så jag kan se något när jag läser haha! Hoppas även att en vän till mamma kan komma till oss senare under dagen och kolla till alla andrar i lägenheten (japp värsta aktiviteten här på nätterna då det händer både det ena och det andra, berättar mer efter hon har varit här!). 

På fredag så ska jag till Eskilstuna på inflyttningsfest / halloween fest hos Nadine och Viktor och sedan ska vi ut på krogen, och får nog med mig Saga hit efter det som sover kvar, inte träffat henne sen i somras så det ska bli kul! Uppdaterar även min klädsel när det är dags ;)

Sen lördag, söndag och måndag (studiedag tacka Gud för det!) ska jag försöka få lite plugg gjort! Helvete vilken lång text det blev nu, men vad gör väl det om 100 år? 
0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback