Nu är jag på gång.

Jag har varit hemma igår och idag p.ga. att jag är sjuk. Idag skulle jag har följt med klassen till Stockholm på studieresa till Sveriges Radio, Fotografiska Muséet och suttit i publiken till Hellenius Hörna, men nejdå försover mig och känner mig inte alls i form för det. Tråkigt men jag har fått en hel del annat gjort här hemma istället. Har skrivit och lämnat in två arbetetn, och håller nu på med mitt tredje. Belönade mig själv med att baka pepparkakor, städat på balkongen - kastat blommor och ställt ner krukor i garaget. Igår började jag även julpynta lite smått, vet att det är tidigt men kan verkligen inte hålla mig längre, har suttit som på nålar sen i september! 
 
Bild från i måndags när jag fixat läkarintyg till min lärare. Nu ska jag fortsätta skriva om grekiska Gudar och sedan, träffa bella på en cigg och sen sola lite med Jennifer! 
0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback