Vunnit en tävling.

För första gången i mitt liv vinner jag en tävling över internet, denna gång vann jag två biljetter till Summeburst festivalen som ägde rum i stockholm i helgen, såg dock mailet att jag hade vunnit 3 timmar innan biljetterna var tvugna att hämtas ut, har en timme att åka till stockholm och de flesta jag kände jobbade, så det sög ju att jag inte kunde få se t.ex. David Guetta som är en av mina största favorit DJ:s... Men men...

Jag vann dock även 3 produkter från iStyler serien från Got2b, jävligt nice! Och ett par feta hörlurar från Coloud, visar bilder när jag har fått dom!

Kom dock tvåa med 5 andra i min klass då vi deltog i Don't Drink and Drives tävling "berätta för 100". Kommer inte riktigt ihåg hur många människor vi nådde ut med vårat budskap "Inget bara händer, det är ett val du gör" om att man inte ska köra eller åka bil med någon som är alkoholpåverkad. Vi nådde ut till över 100.000 människor via sociala medier och tidningar iallafall, vann en väska, en tygpåse, en doftgran till bilen, en handbok om rattfylleri och två biobiljetter, helt okej det med, vi gjorde ett grymt bra jobb och ettan vann endast för att de hade gjort en bra film som de hade lagt ut på youtube. 

0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback