Jobb jobb jobb.

Igår (måndags) jobbade jag från 12-19, trots att söndagens personal hade glömt att lägga in en ny tunna inne på dasset till all avföring så jag fick städa upp allt äckligt från avföring till blodiga tamponger.. annars så har dagen flutit på bra. Jag jobbade själv med Hanne men eftersom det har varit dåligt väder så hade vi inte haft så extremt mycket kunder, vilket kändes rätt skönt då jag somnade 5 på morgonen.. Jobbar idag samma tid så borde nog tänka lite på refrängen... Men är så otroligt taggad på livet. Eller mest allt som jag kommer kunna göra för min lön.

Körkort och en resa till Ayia napa med Emma och Fanny är prio nummer ett, och kommer ha kvar ca 12-14k efter det. Skönt att slippa snåla på studiebidraget som den shoppinggalna tjej jag är haha! Mor min har även lovat att vi ska till stan om 2 veckor och köpa nya kläder till mig, skönt!

Midsommarhelgen är även planerad så att jag och adam ska ner till hans släkts (skriver man så? haha ni förstår vad jag menar..) stuga nere på en ö i Småland. Så det blir en roadtrip för oss på ca 24 mil ner dit på torsdag kväll, mysigt! Kommer spendera hela helgen där med hans familj och respektive. Ska bli skönt att komma bort lite, men ser inte fram emot att inte ha varken toalett eller el... Men det ska nog fungera iallafall. 

Hur ska du fira din midsommar?


0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback