#34.

Hallå där alla sommarbruna läsare!

Idag vaknade jag av ett samtal utav en barnmorska som skulle skriva ut recept på p-piller till mig och förstod inte min journal.. Har haft så mycket knas med p-piller fronten och totalt mensat sönder, inte så roligt haha.. Har dock fått nya nu för fjärde gången och barnmorskan var lite orolig då personalen på ungdomsmottagningen där jag skrivit ut recept tidigare inte har testat mitt blodtryck sen i augusti förra året... allt löste sig dock och jag fick ut nya. Somnade om och blev sedan väckt av att Johanna ringde och berättade att hon och My var påväg. 


Så idag har den kungliga trion befunnit sig hemma i min lägenhet, lagat mat, chillat och pratat massa strunt, helt underbart! 

Nu är min kära pojkvän ute på sjön och fiskar med hans kompisar och jag letar kaffesällskap här hemma haha.. Hämtade även ut mitt paket från GinaTricot med mina nya underkläder, helt kär i dom! Så sjukt snyggt när den neongröna BH:n syns igenom mitt halv-genomskilniga linne haha! 

XOXO
1 Kommentarer



Kommentarer
Postat av: fogel

underbart <3

2012-06-24 @ 21:21:13
URL: http://typfogel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback